Note fondée sur 44 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Hi. As per my booking a King Size bed was selected and paid for. But given a Queen Bed . Very uncomfortable
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
The hotel staff was extremely nice and professional. They would go above and beyond to make sure that my stay at the hotel was comfortable. Thanks to their hardwork and professionalism, my stay at Marriot Raipur was extremely relaxing and pleasant.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
A/C didn’t work. WiFi didn’t work. The bathroom was missing toiletries. Upon complaint the gentleman decided to ignore me and pass on the complaint to other co worker and not handle my problems. It took them 2 hours to assign another room. Meanwhile I had to miss an important work meeting. Had horrible experience.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2023 sur Hotels
Decent hotel , good comfort and food was nice 😊
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juin 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 janv. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Princeton

Publié le 28 oct. 2022 sur Expedia
The service staff are friendly and they are well prepared to provide the best service possible. Fantastic buffet spreads with many different choices.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2022 par Abishai , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. SandeepNamaste Thank you so much for your true and positive feedback. Looking forward to welcome you back. Please feel free to connect undersigned for any further assistance required. Regards Abhishai UpadhyayFront Desk Manager Courtyard By Marriott, Raipur.9340856284
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2022 par Abhishai Upadhyay, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Prakash Thank you so much for share your true feedback. Regards Abishai