Note fondée sur 1 232 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2023 sur Expedia
Bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par April W., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We look forward to all of your future stays!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2023 sur Expedia
La chambre était grande. La propreté est correct, pas dégoûtant, mais pas exceptionnelle. Les installations sont un peu désuètes. L'employé qui était dans la salle à mangé lors du déjeuner ne semblait pas passer une bonne journée. Elle nous parlait bête, ne souriait pas, soupirait aux demandes des clients...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par April W., Gestion de l’hôtel
Patricia, we appreciate you staying with us and value your feedback. I am happy to know that you enjoyed the spacious room we provided. But saddened by the experience you had with one of our staff members. I apologize and will be sure that your review will help us fine tune our connections with guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2024
The staff were great, simple easy Check in, quiet area. I would stay here again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Adonis Gray, Gestion de l’hôtel
Thank you George for staying with us and we appreciate your business
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
I loved the staff and the atmosphere of the hotel. But there was water rot in the ceilings and the pull out couch wasn't clean which made me think that everything else wasn't either.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Adonis Gray, Gestion de l’hôtel
Thank you Chayyah for your feedback and your business. I will definitely discuss the mishaps that you witnessed
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
not likely to stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Adonis Gray, Gestion de l’hôtel
Thank you Pik Kuen for staying with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Only gave us half of a refund then questioned why we left . TV was small. Room has a terrible smell. Stains on the carpet and the planes looked like they was gonna land on the ceiling. Never again . Receptionist was extremely rude too. Took the L of loosing $150 . My safety was more important.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Adonis Gray, Gestion de l’hôtel
Oh no Brittny I'm sorry for the mishaps you experienced. I will definitely discuss these issues with my TEAM.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Adonis Gray, Gestion de l’hôtel
Thank you Carlos for staying with us and appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Adonis Gray, Gestion de l’hôtel
Thank you Phuoc for your business!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Adonis Gray, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business!