Note fondée sur 902 évaluations de clients

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3,0 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par Axelle de Martinique

Publié le 6 janv. 2016 sur Hotels
Super hôtel à essayer pour quelques jours
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
It looks nothing like the pictures!!! When arriving even though it is non smoking room, the room smelled completely like cigarette smoke. The carpet was dirty and the light in the restroom did not work. My partner and I had to pee and shower with the door open to get light from the kitchen. We felt uncomfortable the whole trip. We had sprayed the bed down with Lysol that we came with. We were from out of town and didn’t expect to have to stay in such a terrible hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Worst customer service imaginable

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
One of the worst customer experiences of my life. They only allow check-in until 10 PM (never heard of that for a hotel, let alone one adjacent to an airport). The app said check-in was until midnight, got there at 11 and was stranded. Had to book a last minute hotel somewhere else. Avoid at all costs, there was a nicer Hampton Inn just down the street that has 24 hour check in and better customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the inconvenience caused by our check-in policy and any confusion with the app. We understand how frustrating it must have been to arrive and find the lobby closed. We are reviewing our check-in procedures and communication to prevent such issues in the future. Your feedback is important, and we hope to provide a more accommodating experience should you choose to stay with us again. Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur de New Bern

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Not worth a dime.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Devolia, Thank you for your recent stay at our hotel. We appreciate you sharing your feedback with us, and we sincerely apologize for not providing you with the outstanding stay you deserve. Providing excellent hospitality to every guest is our top priority; therefore, we hope you will give us another chance to show you our commitment to great experiences. Thanks again for being our guest.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels