Note fondée sur 511 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 févr. 2011 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par nikki, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Tachee,Providing exceptional experiences is our top priority, and your feedback motivates us to keep exceeding expectations. We look forward to serving you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Nikki, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Lisa,“Thank you for taking the time to leave us a review! We are so glad to hear that you enjoyed your experience with us and we would love to have you back soon!”
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Good stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par nikki, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Kenan,We greatly appreciate your feedback.. It’s fantastic to know that you had a wonderful experience with us. If there’s anything we can do to make your next visit even better, please don’t hesitate to let us know.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
very good stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par nikki, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Rahul,Thank you Rahul, for taking the time to leave us a five-star review. We’re glad to know that you had a positive experience with us. Your feedback is valuable, and we’re always striving to improve. If there’s anything specific you think we could do better, please feel free to share. We look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Nikki, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Autumn,"Hi Autumn,Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We're so glad to hear that you were satisfied with your stay.. Our team is committed to delivering high-quality service, and your feedback is a great encouragement to us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Nikki, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Joel,“Thank you for taking the time to leave us a review! We are so glad to hear that you enjoyed your experience with us and we would love to have you back soon!”
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Location to airport
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Great local, staff, and comfortable room!

Publié le 14 juin 2024 sur Hotels