Note fondée sur 901 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
UN BEAU SÉJOUR
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2024
A very very very run down hotel. Our air conditioning wasn't working so we had to have that fixed. In the meantime we tried to use our fan and that broke. Half way through our trip our microwave started beeping and saying error on it. The entire hotel was just gross and run down. The staff we interacted with were amazing though!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
This hotel have a great location but really needs be renovated, the rooms are old, elevator bad , and poor breakfast
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
The hotel was nice and clean. Main areas, carpets could be updated but were ok. Complementary breakfast was nice. I would stay there again if I revisited Raleigh.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Ottawa

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Great choice for a quiet hotel.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia