Note fondée sur 1 232 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2023 sur Expedia
Près du Duke university. Très bien pour un voyage de sport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Benoit,We are delighted that you decided to stay with us at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Univ Area Chapel Hill during your last trip. We acknowledge the happy experience that you have had. Thanks for sharing your valuable feedback. This means a lot to usWe are looking forward to seeing you again with us soon. Sincerely,General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024
No one cleaned the room. Staff at the front desk was awesome and very helpful with my reservations and check in/out
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Matthew, We appreciate your positive feedback about our front desk staff but regret to hear about your room cleanliness experience. We encourage guests to contact management directly to address any concerns and ensure a satisfactory resolution. Thank you for choosing to stay with us and we hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ileana,We're delighted to hear you had a fantastic experience at our hotel! If there's anything else we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024
We were pleasantly surprised at how nice this facility was. Nice rooms! Well maintained.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Lq guest service, Gestion de l’hôtel
Good morning Lleana,Thank you for your kind words and thank you for staying with. We are so glad you enjoyed your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par LQ Guest Service, Gestion de l’hôtel
Good morning Tosha,Thank you for staying with us. Please let us know how we can improve so we can make your stay better.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par LQ Guest Service, Gestion de l’hôtel
Good morning Luisa,Thank you for Staying with us, hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Nice stay

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Very nice. Only complaint is the glass doors to the bedroom in our suite had no curtains or shades so one person sleeping had light going into the bedroom while the other watched TV.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par La guest service, Gestion de l’hôtel
Good morning, Thank you for your feedback, we will take a look into the issue you had with the glass doors to see how we can improve this matter. Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lorraine,We are delighted to hear that you found our hotel to be very clean. Ensuring a high standard of cleanliness is our top priority. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Overall, it was a good experience. The internet was very weak and almost unusable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Matthew, We appreciate your feedback and are glad to hear you had a positive experience overall. We apologize for any inconvenience caused by the weak internet connection and will address this issue with our team. We strive to continually improve our services for all guests.