Note fondée sur 926 évaluations de clients

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3,5 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Endroit bien et propre!

Publié le 4 févr. 2019 sur Hotels
Endroit bien et propre!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2018 sur Expedia
Pas de chambre non fumeur comme demandé dans la réservation et la réception mal aimable et absente de sa position Elle se trouve en permanence dans un bureau derrière l’alcove
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 avr. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
5 sur 5
par un voyageur de Antibes

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Everything was fantastic! Many thanks..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
The property is clean. Our first night it was a little loud because the person above us was waking and or moving something across the floor. The location was great because it was near restaurants when we did not feel like cooking and the RDU airport was 15 minutes away.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
Very dirty. We aren’t picky by any means but it was pretty gross. First room smelled like pot when we arrived. 3:30am we got woken up with a call that our smoke detector was going off (not to our knowledge as our room was silent) but we were told by another worker it’s likely from it being tampered with previously. We also had a completely broken shower in our first room. Despite staying mid week with a nearly empty parking lot the night shift was unable (unwilling?) to switch our rooms and left it for someone else to take care of later, so we weren’t able to shower until late in the afternoon on our second day. Both rooms were really dirty- especially in the bathrooms and kitchenettes. Pot smoking in the parking lot, super loud music late at night… while I realize those issues aren’t directly the hotel’s problem it just added to an overall underwhelming stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and I apologize your stay was underwhelming. Please be assured that your comments will be used to make improvements. We hope to properly host you in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
It was fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!