Note fondée sur 916 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ronsard, It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2023 sur Expedia
Dan l'ensemble, tout est bien: la proximité avec l'aéroport est un point très positif, le service de navette est disponible à toute heure, les lits sont très confortables.
Comme points négatifs,
La baignoire qui ne laisse pas couler l'eau pendant qu'on se lave. Elle est bouchée et coule très très lentement. Elle reste très sale à la fin de la douche et personne ne passe pour la nettoyer.
Le déjeuner qui ferme à 9h AM ne permet à tout le monde d'en profiter.
On aurait aimé qu'il y ait des boissons dans le frigo de la chambre qu'on payerait à la consommation.
Sur la publicité, on parlait d'une piscine, malheureusement, elle n'était pas disponible...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Verene,On behalf of our entire staff, we thank you for choosing our hotel and appreciate what you have shared regarding our service. Every guest experience is extremely important to us. We value your feedback and thank you for your business.
par un voyageur de Englewood
Publié le 9 nov. 2024
No elevator
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Warren,We appreciate your feedback regarding the lack of an elevator during your stay. Your comments will be shared with the management team for consideration. If you require assistance with future booking inquiries, please don't hesitate to reach out to us directly. Thank you for choosing to stay at our hotel.
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Deeneshwar,We appreciate you choosing our hotel for your stay and hope you had a pleasant experience overall. If there are any specific areas of improvement you would like to share, please feel free to reach out to us directly. We value your feedback and look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello TAC,We appreciate your feedback on the cleanliness of our hotel. Your input is crucial in helping us maintain high standards for all our guests. If there are specific areas you believe we can improve upon, please do not hesitate to reach out to our management team. Thank you for choosing to stay with us.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Linda,We are thrilled to hear that you had a fantastic stay with us! We hope to welcome you back soon for another wonderful experience!
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
The front desk staff was excellent. Very accommodating and helped me to set the thermostat in the room when the maintenance team was not available.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello James Bayne,We appreciate your positive feedback regarding our front desk staff's excellent service. It's great to hear they were able to assist you promptly during your stay. We strive to provide top-notch service to all our guests. We hope you had a comfortable stay and look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ralph,We are thrilled you enjoyed your stay with us! We hope to welcome you back soon for another wonderful experience.
par un voyageur de Arlington
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Steven,We appreciate you choosing our hotel for your stay! Please don't hesitate to share any feedback with us directly so we can continue to improve our services.
par un voyageur de East Haven
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Beautiful room, accessible, clean and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello IVETTE,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Your feedback is greatly appreciated and we hope to welcome you back in the future.