Note fondée sur 838 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2021 sur Hotels
Great hospitality, great location (in front of Crabtree Mall) and Friendly staff! Thanks again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2021 par Yvette, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to host you in our home again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
A lot of the staff are very rude, there is no overflow parking for events. So if there is an event going on at the hotel, your screwed. Also, you have to pay for parking, breakfast and no late check out was given.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Yvette, Gestion de l’hôtel
We are very sorry you had this experience. We will use it as a training opportunity with our team.Thank you for this feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Staff was very friendly and courteous. The sofa had a stain on it. Called the front desk and they immediately put us in another room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Yvette, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to host you in our home in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Wonderful

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Even before we walked in the Lobby, we knew we were going to have a wonderful experience. Everything looked great. The Lobby was majestic and our room was clean and spacious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Yvette, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I hope we have the opportunity to host you in our home again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Yvette, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to host you in our home again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Staff was friendly and courteous at all hours of all day and night. One gentleman working Thursday night was super nice I dont remember his name but he was a comic book fan like my son and got my son to engage in conversation upon arrival.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Yvette, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and staying with us. We hope to host you in our home again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Yvette, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to host you in our home again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Yvette, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and staying with us. We hope to host you in our home again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Place was overall good however microwave should be in every room and not just the hall way more ice machine will be helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Marion, We are thrilled to hear that you had a great stay overall. Your kind review is appreciated and encourages our team, which works hard to deliver remarkable service. I have noted your recommendations regarding adding microwaves to every room and more ice machines throughout the property. Thank you for selecting our hotel and for taking the time to share your experience. We look forward to your return. Best, Shea Cline, GM
5 sur 5
par un voyageur de Hampton

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Close to shopping and food :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Aileen, Thank you for your positive review and, more importantly, for being our guest. We look forward to being your hotel of choice whenever you return to Raleigh. Best, Shea Cline, GM