Note fondée sur 375 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 nov. 2024
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 oct. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Staff is wonderful, room spotless!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Bed was great! I wish there was a small dresser to put clothes, etc in drawers. A bit bigger room would be nice.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
I was stranded in Asheville from storm Helene for three days with no gas, internet or phone service. Under the circumstances, I was hoping Tru would move my non-refundable reservation to another committed date two weeks later. They declined. Not happy about the lack of consideration.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
It was a lovely place with a great breakfast perfectly located and well decorated.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
I would have given it a higher rating if it wasn’t so insanely overpriced. Also know that this is a very dog friendly hotel. If you’re not bringing a dog and you don’t enjoy listening to barking it may not be for you.