Note fondée sur 375 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 nov. 2024
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Staff is wonderful, room spotless!!
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Bed was great! I wish there was a small dresser to put clothes, etc in drawers. A bit bigger room would be nice.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
I was stranded in Asheville from storm Helene for three days with no gas, internet or phone service. Under the circumstances, I was hoping Tru would move my non-refundable reservation to another committed date two weeks later. They declined. Not happy about the lack of consideration.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
It was a lovely place with a great breakfast perfectly located and well decorated.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
I would have given it a higher rating if it wasn’t so insanely overpriced. Also know that this is a very dog friendly hotel. If you’re not bringing a dog and you don’t enjoy listening to barking it may not be for you.