Note fondée sur 945 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Staff are awesome, this is the a great hotel to stay in Durham .. and easy walking distance to DPAC ... i would highly recommend
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Clean room for business trips.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Unscripted Durham, Gestion de l’hôtel
Rennan,Thank you for taking the time to share your experience and we look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Unscripted Durham, Gestion de l’hôtel
Hello Samantha,Many thanks for taking the time to share your feedback with us. We’re very happy to see that you loved Unscripted!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Pros: club/bar scene, rooftop pool, quiet rooms, nice showers Cons: don’t bother the staff, because the staff won’t bother 9/10
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Unscripted Durham, Gestion de l’hôtel
Hello Cassandra,We’re so happy to hear that you enjoyed the pool and rooms and look forward to welcoming you again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Bad service to issue

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
The hotel location is great the cleanliness not so good my room had crickets. The change me room with no problem but the actitud of the guy in front desk was terrible not even a sorry or something i went down and he said I have a room next door if you at ok with these I told him look my room had crickets I can show you the pictures and said I don’t care I don’t need to se anything do you want the room next door ? I am not asking you for anything. I got upset with the actitud it was around 1 am I got in a late flight did my check inn and had dinner when back y notice something jumping in the rug.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Unscripted Durham, Gestion de l’hôtel
Hello Alvaro,I’m sorry to hear about your disappointing experience with us. It’s always our intention to provide great customer service and clean rooms. Please accept our sincerest apologies that we didn’t live up to your expectations on this occasion. We are thankful that you reached out to share your experience as your valuable feedback helps us to improve our processes and better serve our guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Unscripted Durham, Gestion de l’hôtel
Hello Jesse,Many thanks for taking the time to share your feedback with us. We’re very happy to hear that we met your expectations!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Unscripted Durham, Gestion de l’hôtel
Hello Kennethia,Thank you so much for sharing your feedback with us, and we hope to have you back again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Unscripted Durham, Gestion de l’hôtel
Hello Shelley,We’re so happy to hear that you enjoyed Unscripted and look forward to welcoming you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Gia Almeida, Gestion de l’hôtel
We are happy to see that you enjoyed your stay with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Unscripted Durham, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay with us Courtney! Thank you for taking the time to give us feedback.