Note fondée sur 371 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par Natacha de London

Misleading and deceitful

Publié le 8 mai 2015 sur Hotels
Though it is indicated that - children under 12 do not need to pay and - baby cot are available for free. This was misleading and deceitful; We were asked upon our arrival to pay an extra £25 for our 2y old son and were advised that we should have booked a more expensive room... Apart from that, the hotel is well located (between Ramsgate and Broadstairs) and the view is nice (direct view on the seaside) - but unsure we would go back
3 sur 5
par Minne Michèle

En front de mer, à proximité du centre ville

Publié le 4 juill. 2012 sur Hotels
Hotel de confort moyen, ancienne construction, petit déjeuner copieux et diversifié
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Had a lovely weekend at the san clu, just one little niggle there was no plug socket at the side of the bed to charge your phone, had to leave it on the other side of the room. Other than that it was excellent great staff very helpful.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Excellent service super comfy room and bed , excellent amenities and right across the beach ! All good !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
We are glad to hear that you had a great stay with us, we hope to welcome you back in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 2 out of 10 review, after our housekeeper catching you stealing from the store room I feel it is best you do not stay with us again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2024 sur Hotels