Note fondée sur 96 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2023 sur Expedia
Nice views from room
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2022 sur Expedia
Dislike it on the first sight. Beds are too old and very uncomfortable. No fan for ventilation. Sofa is not usable. Notice to remind guest to save water and electricity. But owner let leaking tap unattended, making bathroom very wet and slippery. No table avaliable
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2022 sur Expedia
Safe & quiet area...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2022 par Ceaser, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are glad that you have enjoyed your stay with us. Do let your friends know and visit us again.
4 sur 5
par un voyageur de Brunei

Publié le 13 déc. 2019 sur Expedia
Chalet 2, Nice mountain view... One smelly room & bathroom, cannot get rid of the smell even after spraying deodorant... Water heater sometimes didn't work... No soap provided...no bottled water, tea or coffee provided...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2020 par Ceaser, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will look into the issues that you have raised.We appreciate it very much.
4 sur 5
par un voyageur de Sarawak

Publié le 13 déc. 2019 sur Expedia
Friendly and respinsible staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2020 par Ceaser, Gestion de l’hôtel
Thank you. We are glad that you enjoyed your stay. Do come again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2019 sur Expedia
Overall is Okay. Satisfied with the room. Thank you Orang Ranau!!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2019 sur Expedia
Kdg takda air..no TV..overall..OK only..
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2019 sur Expedia
Not worth the price at all. The room smelt damp and musty. Very poor noise insulation, keep awake by the walking vibration and voice from the uupper floor level in the night. The room have cockcroach, we try to ask insecticide,but nobody at reception, in the end, we have to settle the cockcroach by ourselves. Poor reception service, power off suddenly and try to inform them, but there is no one at reception, over 30mins when we check out, still, no electric supply. However, when we check out, there is someone sitting at the reception,but nobody want to settle the power supply issue.The worst accommodation ever I have stayed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par Ceaser, Gestion de l’hôtel
We apologise for your bad experience staying with us and thank you for your feedback. We will improve our service and make sure that our service will be up to standard.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 oct. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2019 sur Expedia
Good view No tv Poor safety