Note fondée sur 926 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 avr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2022 sur Expedia
Modern spacious rooms but staff rather disappointing. Admin versus hospitable…. Good speed for checkouts however
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Very clean facility and friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Francia, Thank you for the 5 out of 5. We are always happy to hear that we have a clean Hotel and our staff is friendly. Again thank you for the post, we hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Was pleasantly surprised by this hotel. We were placed in the first room off the lobby, which was extremely quiet. The staff was very friendly and accommodating. Breakfast had a nice selection. The pool was quite clean as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Amiee Marie, Thank you for the 5 out of 5. We are proud to have friendly staff members, and that you like out selections for breakfast. I hope that you had a chance to use the pool during your stay. Again thank you for taking the time to post a review we hope to see you soon.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Carlos,We thank you so much for your business and for the BIG 10.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
I didn’t like the some people returning to their rooms after midnight they were banging on the walls and screaming in the hallway.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, I apologize that your you experienced noise issues during your stay. We try our best to prevent noise issues especially when we are not aware it. Again thank you for the post, we hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Carlos, We thank you so much for your business and for the BIG 10.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Limpia, comodo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we take pride on keeping out hotel clean.We are pleased that you had a comfortable stay. Again thank you for the post, we hope to see you again soon.