Note fondée sur 157 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 mars 2019 sur Expedia
Bonne restauration aussi bien au petit déjeuner qu’au dîner. Toutefois, Salle de restaurant trop bruyante.
Chambre standard en RDC sombre sous escalier, à éviter. Propre. Bien chauffée.
Manager fort sympathique
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Fantastic place, very friendly staff. Outdoor hot tubs are amazing. Rooms are nice but surprisingly small. Very pricey, and the in-house restaurant is very high end (did not work for us). Many dining options 5-minutes away.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Hotel Ranga is advertised as a luxury property It is not Luxory property It is an old and tired property that is expensive and is terrible nreed of am update. There rooms are hot and stuffy with no screens and windows that can’t be opened due to the fly and midge problem. You have to dangerously climb into a jacuzzi to shower and there are no shower curtains. Their linens are standard cheap hotel linens. I do have one compliment we had a good dinner. I wouldn’t stay expecting anything close to luxury
par un voyageur de Hartland
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Great hotel. Was surprised the hotel couldn’t fit us into the dining room for dinner. Restaurant didn’t open until 6:30pm but they said they were booked up. Then a larger party was able to move to that time. Was very odd and left a bad taste in the service area. Ended up eating in the bar.
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Was wonderful