Note fondée sur 30 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024 sur Hotels
Mycket fin service och bra boende! Enda som man skulle kunna lägga är lite mer info till Hotels sidan att vad det är somningår i priset. T ex frukost ingick inte.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
First of all we really liked the Apartment house. It was very clean and well equiped. The sauna was a big plus for us. The breakfast could definitly offer more choices, especially bread (no bread rolls, only bread) and hot chocolate (wasn't included). Glutenfree breakfast was fine. The communication with the hotel before our stay was really bad. We wanted to book a husky safari and reached out to the hotel a good while before our stay, but we haven't got an answer at all or with about 5 days waiting time. This problem led to the impossibility of participating in a husky safari, which was absolutely frustrating. Even while being there we got different information from different people at the reception. The Safari House bar could definitly be improved, there was no music playing, no real drinks menu (only a few drinks written on a piece of paper), not a nice atmosphere to relax with a good drink. More evening activities (without extra costs) like live music or bar quizes would have been nice. There is not much to do after 18:00 o'clock. The Finnhorse Sleigh Ride was absolutely beautiful and we would recommend that acitivity to everyone. All of the activities are on the expensive side (but they are worth the money), but if you don't book many activities there isn't much to do at the resort. All in all we really liked our stay and would book there again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
Alte Möbel, alles quietscht und knarrt, sehr hellhörig und schmutzig vom Vorgänger. Der Service ist unterirdisch. Kein pünktlicher checkin trotz mehrfacher Nachfrage und Zusicherung des Personals und keine Reinigung der Hundehaare trotz Beschwerde. Für uns einmal und nie wieder!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2022 sur Hotels
Mökki oli moderni ja oikein mukava.