Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Very convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yasmine,We can’t thank you enough for staying at Cambria Hotel Rapid City Near Mount Rushmore, as well as for your wonderful review. It’s delightful to hear our location was convenient for your trip, and we look forward to welcoming you back when you return to our area! Team Cambria
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Bon hôtel

Publié le 26 août 2015 sur Expedia
Chambre spacieuse et confortable. Bon accueil Bon petit déjeuner Par contre, hôtel situé en périphérie de la ville, et finalement, plus loin que je ne le pensais du centre ville (qui, de toute façon, n'a pas un grand intérêt ...). De plus, mon GPS (Navigon USA), récent, a eu un peu de mal à trouver l'adresse !
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Only given 1 towel for 2 of us. No breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,We strive to deliver the best possible guest experience, and we regret falling short of your expectations with regard to your bath linens and breakfast. However, please know we take all feedback seriously and will do our best to address any areas where we can make improvements. Thank you for sharing this feedback, and we hope you will consider staying with us again in the future. Team Cambria
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Nice place and spacious clean room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Melanie,It was such a pleasure to welcome you to Cambria Hotel Rapid City Near Mount Rushmore! Clean and comfortable lodgings are paramount to a wonderful stay, so we're glad that your room met our high standards in hospitality. Thank you for your perfect rating, and we hope you return soon! Team Cambria
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Terrible falling apart hotel - not worth the $!!!

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Terrible Hotel!!! It deserves a negative rating to say the least!!! Extremely disappointing especially for the price! If we could do it over, we would have asked for a refund! I would not recommend staying here- we had to switch rooms 3x. Our first room had wet carpet which was not discovered until my wife's socks absorbed it up. Our second room had a broken fold out couch - we were told they would get an order in for maintenance to fix it (which didn't happen). After showing the maintenance man how it was broken, we moved again. The 3rd room had a leak under the sink which was discovered when the provided dryer was wet. Everything was falling apart including unstable furniture, toilet seats, leaking sink, broken slanted fold out couch. Even the coffee pot was so dirty we had to request it to be cleaned. Staying here was a bust for sure!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jeremiah,We're saddened to hear about your experience. Please accept our apologies for any concerns about the condition of the property. We'll keep your comments in mind, and we hope you'll consider staying with us again should you be back in the area. Team Cambria
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Hotels