Note fondée sur 902 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Patrick, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We appreciate it and hope to see you back here at The Hotel Alex Johnson! Have a great day!
5 sur 5
par un voyageur de West Simsbury

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Historic, interesting, large Starbucks, remodeled bathroom with excellent shower, large comfy bed, lots of dining options close by, front desk staff hit and miss - some excellent and accommodating - other rude and offensive, housekeeping excellent, large towels, quiet ac, elevators a bit quirky old.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Patrick, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! We greatly appreciate anything we can do to improve. We hope to see you on your next trip to Rapid City!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
The Hotel couldn't find my Reservation ( But claimed it wasn't their fault but Expedia's ). Just so you know some of the rooms are very small but the location is Excellent to everything Downtown. the restaurant up stairs is Very good! The Breakfast is UGH! Cold because they have to bring everything down from the Upstairs Kitchen!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Masen N., Gestion de l’hôtel
Evelyn, we are glad to hear that you enjoyed your stay for the most part, and we do apologize for some of our shortcomings. We strive to make sure that our service is fast and prompt, and that we can assist you to the fullest. We would love to hear more about your experience, if you'd like. Until then, have a wonderful day and safe travels!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Patrick, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback as we greatly appreciate it!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Masen N., Gestion de l’hôtel
Matthew, thank you for your feedback, and thank you for staying with us. We hope to see you again soon! Safe travels and have a wonderful day!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Patrick, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!! We greatly appreciate it! We hope to have you back next time :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
$29 for each day of valet parking. No other option
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Patrick, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback as we do appreciate any improvements we can make. Hope you keep us in mind for your next stay!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Really cool hotel. Loved it!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Patrick, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful feedback!! We greatly appreciate it. We hope you see you back for your next visit with us!! Have a great day :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Good location. Some guest were complaining about the way the reservation desk clerks were dressed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Masen N., Gestion de l’hôtel
Sharon, thank you for staying with us, and thank you for your feedback. We're glad to hear that you got to enjoy the benefits that come with being centrally located in downtown Rapid City. We hope to see you again soon! Safe travels and have a wonderful day!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Masen N., Gestion de l’hôtel
Charlie, thank you for your feedback, and thank you for staying with us! We hope to see you again soon! Have a wonderful day!