Note fondée sur 476 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
41 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2019 par Heather, Gestion de l’hôtel
Marc, Thank you for taking the time to leave us a review. We take all reviews very seriously as they tell us what we are doing right and when we need to improve. Although you aren't specific in your review, we can assume that we need to address everything just in general and I will be using your review as a training opportunity. Again, thank you for taking the time to leave us a review.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2013 sur Hotels
3 sur 5
par cuvillier

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2012 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

economical and clean

Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
clean and economical. near Walmart and food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and being generous with your score. We appreciate your patronage and look forward to your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great score, we are so glad we could satisfy another guest. Hope to have you stay with us again
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
I see the score but a not aware of what the issue was, could you please let me know so that I can use the information to make improvements.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
This is not a fair review as there was nothing wrong with your stay, you are merely not happy because you were confused about the incidentals authorization.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
I apologize that you had this experience. Please let me know what was the issue so that we can train our staff up on these issues.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your score. We appreciate our guests feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
To start off air conditioner do not work hot couldn’t sleep slept in my vehicle pretty much all night very noisy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
I apologize that there was any issue with your stay. Did you inform the front desk staff that there was a problem with the A/C unit? We would have been happy to accommodate you during the stay.