Note fondée sur 925 évaluations de clients

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4,1 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Jen Z., Gestion de l’hôtel
Hello Gabriel,It's wonderful to know that you enjoyed your stay at our hotel. Providing our guests with a comfortable and enjoyable experience is our top priority. Come back and see us again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2022 sur Expedia
Hôtel bien situé très propre et moderne. Pas de petit déjeuner mais possibilité de le prendre au restaurant de l’hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par Tom, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest. We appreciate your feedback and the 5 out of 5 rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2021 par Tom, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10 out of 10 rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024
It’s close to my favorite restaurants and places I go!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Kenny A., Gestion de l’hôtel
Hi Kathryn, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. It is nice to hear that you enjoyed our convenient downtown location and the restaurants around it. We will be so thrilled to welcome you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Kenny A., Gestion de l’hôtel
Hi Dennisa, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We are happy that you get to experience our convenient downtown location and we will be so thrilled to welcome you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Not worth the extra money

Publié le 25 mars 2024 sur Hotels
Did not get the 15 dollars in food/drink credit. Hair in bathtub drain. No microwave in the room. Maintenance needs to fix a wall piece etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Kenny A., Gestion de l’hôtel
Hi Stefanie, Thank you for choosing to stay with us. We do apologize for any issues that you may have encountered during your stay, including the cleanliness and lack of a microwave in your room. We have shared your comments with the appropriate staff and hope that you will give us another chance to provide you with a much better experience if you are ever back in our area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
Great location. Clean and spacious rooms. Friendly staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
Awesome location!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Kenny A., Gestion de l’hôtel
Hi Brittany, Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our hotel. We apologize for any inconvenience or disappointments you experienced during your time with us. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with an improved experience.