Note fondée sur 142 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
87 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Terrible stay

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Checked in with family for local staycation and eventually had to check out middle of the night when my wife found out a baby lizard next to the bead head.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
the tv location is not aafe when i use the cabinet
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Average
2 sur 5
par un voyageur

Areas of improvements

Publié le 14 avr. 2024 sur Hotels
Service was bad ! They never pick up the phone on the help desk … The food needs lots of improvements weather breakfast or dinner but the dinner was a disaster !!! The room is not clean, it needs deep cleaning to go back to a neutral place where later the normal cleaning is helpful. Also the flies - you need to find a way to maintain the pest control , flies in the room were too much ! Tooo much
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Poor Service.

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
The Stay was good but the check in was terrible. The hotel policy was 3pm check in and I went to check in at 5pm. The room was not ready and took 29 min for the process.
4 sur 5
par un voyageur

Good place to stay

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Very nice place, close to the beach and very quiet. Has a nice bar and pool area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Sherif Abbas, Gestion de l’hôtel
Dear WaleedWe really appreciate the time you took in sharing rating with us! We appreciate your feedback and rest assured that we are doing our absolute best to make things right. We will be so delighted to welcome you back at Al Hamra Residence & Al Hamra Village Hotel and definitely, we will make your next stay even better! Sincerely, Sherif Abbas, Front Office Manager