Note fondée sur 606 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
73 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2023 par Angela - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Hotel Düsseldorf Airport. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Angela - Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2022 sur Hotels
Super séjour, des employés à l’écoute et une chambre conforme et confortable ! :)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2022 sur Hotels
Je souhaite faire une réclamation. J'ai oublié une paire de lunette dans la chambre 219. Lunettes de marque JOBE, noire. Merci de demander à l'hôtel et me donner une réponse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2022 par Beste Grüße / kind regards Khaled Khenna Empfang , Gestion de l’hôtel
Bonjour Monsieur Polat, Malheureusement, rien n'a été trouvé dans votre chambre .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2021 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2021 par Julia L., Gestion de l’hôtel
Lieber Bocar, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir hoffen Sie schon bald wieder bei uns im Hause begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Julia L. Reservierung
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2019 par Ludmila Z., Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you very much for rating our hotel by giving us the full score. We are very proud of this. We hope to see you again very soon! Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2019 par MDA, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for your rating. We’re looking forward to welcome you again. Best regards Anna M. Assistant Manager
4 sur 5
par un voyageur

Parfait si vous êtes en voiture

Publié le 5 avr. 2019 sur Hotels
Comme l’hôtel est en zone rurale, il n’y a rien à faire dans les environs, excepté d’éventuellement se promener.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2019 par MDA, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre Yves, thank you very much for reviewing your stay at our hotel.It is true that our hotel is 13km from the airport and conveniently situated for motorists because almost all key destinations of our region like fairgrounds (Essen and Duesseldorf) or cities (Dusseldorf, Essen, Duisburg) are quickly to access. The Dusseldorf International Airport is easily accessible by our hotel shuttle. Sincerely, Anna M. Manager Assistant
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2019 sur Expedia
Qualité des matelas super. Un peu trop De bruit dans les couloirs la nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2019 par MDA, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you so much for your very positive feedback. I'm glad you liked your stay and I also want to thank you for your feedback about our boxspringbeds. We’re looking forward to welcome you again. Best regards Anna M. Assistant Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2019 par MDA, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast vielen Dank für Ihre Bewertung. Auf ein baldiges Wiedersehen. Herzliche Grüße Anna M. Assistant Manager
5 sur 5
par un voyageur de Metabetchouan

Publié le 26 janv. 2019 sur Expedia
Excellent service acceuil et resto. Tres propre. Navette vers l'aeroport payante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2019 par Daniel L., Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your excellent rating! We are glad that you liked our service and our restaurant. Till the next time!