Note fondée sur 579 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2023 sur Hotels
Tres bon rapport qualite prix. Tres bon accueil. Motel pas de 1ere jeunesse mais tres correcr.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2023 par william, Gestion de l’hôtel
Thank you so very much for your review! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon!Sincerely,Dave RaderEcono Lodge of Rawlins
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2019 par william, Gestion de l’hôtel
Mario, Thank you very much for your review of our hotel. I will be sharing it with our staff. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon! Sincerely, Dave Rader EconoLodge of Rawlins
4 sur 5
par Thierry

Bon hôtel d'étape

Publié le 26 sept. 2017 sur Hotels
Hôtel détape sur la route de Yellowstone, confortable et calme. Petit déjeuner basique. Piscine extérieure dont nous n'avons pas pu bénéficié vu la météo exécrable du moment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2017 par William, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind review of our hotel. I hope you enjoyed your trip to Yellowstone1 Sincerely, Dave Rader EconoLodge of Rawlins
2 sur 5
par Julien

Poursuivez votre route

Publié le 9 août 2017 sur Hotels
Ne s'arreter que si pause obligatoire sur la route. Environnement d'entrée de ville. Pas propre. On ne recommande pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2017 par William, Gestion de l’hôtel
Julien, Thank you for your feedback about your stay. I will be checking the room to see what issues you found. Our cleanliness scores are usually very good and I will find out what we missed in your room. Sincerely, Dave Rader EconoLodge of Rawlins
3 sur 5
par un voyageur de Montréal, Qc

Ok

Publié le 8 sept. 2016 sur Expedia
Cet hôtel est ok et sans plus. Le lit et les serviettes étaient propres mais le tapis avait des tâches et il y avait des moisissures partout dans la baignoire. Trop cher pour ce qui a été offert.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2016 par William, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review of our hotel. I will be visiting with our housekeeping staff to correct the issue you found with the tub. Please know that this is not the standard we wish to have and will fix it. Thank you again for your feedback and we look forward to your next visit. Sincerely, Dave Rader Managing Partner
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par william, Gestion de l’hôtel
Alan, We are sorry we did not meet or exceed your expectations. We hope you visit us again to show the level of hospitality we can provide.Sincerely,Dave RaderEcono Lodge of Rawlins
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024
First of all, the property is nothing like the photos. I checked into my first room and it was not very clean and the toilet seat was broken. I went to the front desk and had to go find the person who was supposed to be there in the bar playing darts. I was moved to a second room that had no phone and smelled bad. The third room was a little better, but the bathroom door would not close. My disabled grandson and I were tired and put up with staying in that room. The next morning I spoke with the manager and she did refund $40. Will not stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par william, Gestion de l’hôtel
Alan, I am sorry for the experience you had at our hotel. I will be checking with our housekeeping and maintenance staff to correct the issues you had. Thank you for calling it to our attention.Sincerely,Dave RaderEcono Lodge of Rawlins
3 sur 5
par un voyageur de Mineral Bluff

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The room was good. Breakfast was supposed to be warm buffet, but was takeout bag. staff said it was a COVID issue. Found out after check in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par william, Gestion de l’hôtel
James,Thank you for your review of our hotel. We appreciate hearing from you and hope you stay with us again soon.Sincerely,Dave RaderEcono Lodge of Rawlins
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par william, Gestion de l’hôtel
Ken,Thank you for your review of our hotel. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon!Best Regards,Dave RaderEcono Lodge of Rawlins
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Carpet was stained, strange characters hanging around outside, hotel had a bad smell, and we were worried about stuff getting stolen out of our car. Worst hotel I’ve ever stayed at! But we were so tired from traveling we just made due.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par william, Gestion de l’hôtel
Danielle,Thank you for taking the time to review our hotel. We will check your room and clean the carpet. Thank you for calling it to our attention.Best Regards,Dave RaderEcono Lodge of Rawlins