Note fondée sur 117 évaluations de clients

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4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Très bien et personnel sympa

Publié le 18 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2022 par Très sincèrement, la Direction, Kantary Bay Hotel,, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre brève mais très satisfaisante observation de votre séjour au Kantary Bay Hotel, Rayong. Nous transmettrons votre appréciation à notre personnel et espérons vous revoir à l'avenir.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2014 sur Hotels
Hôtel très agréable. Chambres spacieuses qui mériteraient un coup de rafraîchissement. Personnel agréable et à l'écoute. Navette gratuite pour se rendre en ville.
2 sur 5
par un voyageur

Kantary Bay, excentré

Publié le 22 nov. 2011 sur Hotels
Bon hôtel en termes d'infastructure mais éloigné de la ville avec une navette de l'hôtel vers la ville (pas le centre) qui ne circule que 4 ou 5 fois sur la journée. Excentré et les bords de la plage ne sont pas propres du tout...
5 sur 5
par un voyageur de Bussigny (Suisse)

HÔTEL KANTARY BAY, RAYONG, THAILANDE.

Publié le 3 oct. 2011 sur Hotels
Excellent hôtel qui mérite plus que 3 étoiles. Le personnel est très compétant et au petits soins pour ses hôtes. La nourriture est parfaite et de grande qualité. Son restaurant "No 43 Le Bistrot, cuisine italienne" est de premier ordre tout comme la carte des menus thaï. Sa situation au bord de mer est très peu bruyante. Un seul regret, il est dommage que la plage située de l'autre côté de la route ne soit pas aménagée. Hôtel à recommander à tous points de vue.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Very good hotel, always stay here when I visit local industry. Had a tv problem that was solved promptly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Kantary Bay Hotel, Rayong Management, Gestion de l’hôtel
Dear Alex,We are pleased to hear that you enjoyed your stay, and we appreciate your taking time to give us feedback on our facilities and services. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Kantary Bay Hotel, Rayong Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Always stay here when visiting NS BlueScope. Not too far to travel. Staff were fast at responding to problems in the room and laundry service was excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Kantary Bay Hotel, Rayong Management, Gestion de l’hôtel
Dear Alex,Thank you very much for your kind comments on your stay at Kantary Bay Hotel. We look forward to welcoming you again in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Kantary Bay Hotel, Rayong Management
4 sur 5
par un voyageur

Great choice for Rayong stays.

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Decent hotel with good facilities. A little underused but nice pools and gym and bowling alley and pool tables etc. Great little cafe and many places to eat around the location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Kantary Bay Hotel, Rayong Management, Gestion de l’hôtel
Dear Punnarai V,We are pleased to hear that you enjoyed your stay, and we appreciate your taking time to give us feedback on our facilities and services. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yoursKantary Bay Hotel, Rayong Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
The receptionist is not professional. received a bad reception speak impolitely There is no checking of customer information that will come to stay. They’re have to ask the customer where they made the reservation. book single bed But got a double bed. Very terrible service 😤😠😤
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Kantary Bay Hotel, Rayong Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jeranard,The Kantary Bay, Rayong, thanks you for your feedback and we apologise for failing to meet your expectations during your stay. We have shared your feedback with the relevant departments as we strive to continually meet and exceed the expectations of our guests. Thank you again for your review.Sincerely yoursKantary Bay Hotel, Rayong Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Kantary Bay Hotel, Rayong Management, Gestion de l’hôtel
We appreciate the rating
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Kantary Bay Hotel, Rayong Management, Gestion de l’hôtel
We appreciate the rating