Note fondée sur 356 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2023 par Kelly Norris, Gestion de l’hôtel
Good Morning, Thank you for taking the time to review our hotel, we hope to welcome you again soon. Kind RegardsGuest Relations Team
4 sur 5
par un voyageur

Great hotel

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Lovely stay. Really nice decorated room with a good sized bathroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Kelly Norris, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Sophie, Thank you for the review. We are pleased you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon. Kind Regards, Guest Relations Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
The first room they gave us , the shower had less power . So I requested to change room and they kindly did which was better . The breakfast was ok . I think if they can increase the items it would have been better . The checkout at 12pm would have suited us better but we had to leave at 11am which I think is too early
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Kelly Norris , Gestion de l’hôtel
Good Afternoon, Thank you for taking the time to review our hotel and provide your feedback. We hope to welcome you again soon. Kind Regards, Guest Relations Team
4 sur 5
par un voyageur

Can be expensive at times, a bit over rated

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Convinient and within budget. Breakfast is good. Evening meal a bit pricey for what it is, I recommend the lamb. Some staff friendly others not so, it's a bit hit and miss. Can be expensive depends when you book. It isn't worth it if over £125 a night in my opinion
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to leave your feedback on your recent stay.I am glad that you enjoyed the lamb in the restaurant. I do apologise that you felt like the menu was expensive; we cater for all our guests and ensure they have the most restful stay. Kindest Regards,Guest Relations Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Kelly Norris , Gestion de l’hôtel
Good Afternoon, Thank you for taking the time to leave us a great review. We hope to welcome you again soon. Kind Regards, Guest Relations Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Kelly Norris, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Christine,Thank you for taking the time to leave us a great review. We hope to welcome you again soon. Kind Regards, Guest Relations Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Kelly Norris, Gestion de l’hôtel
Hi Freddie, Thank you for taking the time to leave us a great review. We hope to see you again soon. Kind Regards, Guest Relations Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Kelly Norris, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Matthew, Thank you for taking the time to leave us a great review. We hope to see you again soon. Kind Regards, Guest Relations Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Paul, Thank you for taking the time to leave your review. We do hope to welcome you back in the near future.Kindest Regards,Guest Relations Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Kelly Norris, Gestion de l’hôtel
Hi Michael, Thank you for the review. We are so pleased you enjoyed your time with us. We hope to welcome you again soon. Kind Regards, Guest Relations Team