Note fondée sur 921 évaluations de clients

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4,1 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Average

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Hotel is central very convenient Bathroom is small Large stain on the carpet which was not cleaned
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Toni, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Stephane,Thank you for your feedback and we apologize regarding the stain on the carpet. I have relayed this to our Housekeeping Team.Kind Regards,Toni TolentinoFront Office Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Toni, Gestion de l’hôtel
Dear benoit,Thank you for providing a feedback during your stay. We apologize for any inconvenience encountered and we would like to know which areas we can improve on as well, please feel free to drop us an email.Kind Regards,Toni TolentinoFront Office ManagerNovotel Reading Centre
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2023 sur Expedia
La proximité avec le centre-ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2023 par Magnus, Gestion de l’hôtel
Dear Sylviane,Thank you for your feedback. I am pleased to see that you enjoyed the hotel's location.Kind regardsMagnus
5 sur 5
par un voyageur

Très bon choix

Publié le 16 mars 2022 sur Hotels
Bon hôtel, chambres ok, petit dej parfait. Emplacement sympathique pour les soirées. Tout est bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Magnus, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe, thank you for your great rating and for your comments. It is very kind of you. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2020 par Raquel Munaro, Gestion de l’hôtel
Dear Friend, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Reading Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback and to welcome you. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. It was good to have you and to receive such lovely words, I will pass your feedback to our amazing team. Hope you enjoyed our lovely leisure facilities, sauna, pool, gym and steam room. Please let me know when you're coming back, I will be more than happy to personally welcome you. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Raquel Munaro I Guest Realtions I Novotel Reading Centre I Reading RG11DP
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2019 par Marta, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your feedback, which is invaluable in our efforts to assess and continually improve upon the quality of our service. I hope we will have the pleasure of welcoming you back to Novotel and better meeting your expectations in the future. Kind regards, Marta Matilla I Reception Team Leader I Novotel Reading Centre I Reading RG11DP
5 sur 5
par un voyageur

Meilleur hotel de reading

Publié le 26 févr. 2018 sur Hotels
Sejour d un week end pour aller voir de la famille , hotel genial , a 250 m de la gare , en plein milieu de la ville , proximite avec tout les restaurant , hotel avec piscine et tres bon petit dejeuner ( buffet )
1 sur 5
par Pascal

Publié le 23 nov. 2017 sur Hotels
No electricity = no light no climatisation no Tv no water = no shower .. incredible just received an email to explain the situation. And for the check out no answer no invoice ...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Magnus, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for your great rating - it is really kind of you. We look forward to welcoming you back. Kind regards
5 sur 5
par Jean-Sébastie

Publié le 8 août 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Magnus, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for your great rating - it is really kind of you. We look forward to welcoming you back. Kind regards