Note fondée sur 725 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Bien dedans, moins bien dehors !

Publié le 12 oct. 2018 sur Hotels
Bon accueil et Chambre confortable et propre mais espaces communs méritant d'être nettoyés
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2018 par larissa, Gestion de l’hôtel
Gracias y me alegro de haber disfrutado de su estancia, las habitaciones son cómodas y limpias. Felices viajes y esperamos verte de nuevo.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Die Zimmer sind ganz OK, aber alles ist alt. Der Kühlschrank verdiente seinen Namen nicht, wir haben zwei Beutel mit Eiswürfeln reingetan, damit unser Essen nicht verdirbt. Der Pool ist total verwahrlost, Schrottliegen etc. Keine Kaffeemaschine (Pads) im Zimmer, nur die Bedienungsanleitung... 7:50 Uhr Rezeption geschlossen. Misslaunigen Rezeptionisten per Klingel geweckt, um an den versprochenen Kaffee zu kommen. Unglaublich so spät am Morgen!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
I will NEVER stay here again! Our 1st room had lights out. Second room smelled liked it hadn't been opened or used in awhile. I'm 5'4" tall and had to bend over to wash my hair in the shower. My husband said the showers camping were better. The towels were what we use as rags at home to clean with. Getting back to our room our Saturday, room hadn't been cleaned. After walking to the desk and asking for clean towels, I walked back to our room, I was followed by a drunk man. When I stay in Red Bluff again I will pay the extra $200 and stay at the Comfort Inn.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
DIRTY, un professional staff
1 sur 5
par un voyageur de Marcallo con Casone

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Scarsa pulizia camera tenuta male e piscina sporca
1 sur 5
par un voyageur

Very dirty

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Pros: easy to find and friendly staff CONS: room was very dirty. stains everywhere: the floor, the walls, etc. the pillow had lipstick stains. I killed a few bugs. It was a non-smoking room yet it smelled like smoke and the bed had cigarette burns.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Terrible. Definitely not worth $90/night. People hanging outside right next to the rooms and parked cars until 11:30pm playing soccer and drinking. The room was dirty: heavy dirt and shoe marks all over the walls, dried, spilled coffee on the toilet lid. The TV didn't work, there was a phone with no connection - there was literally no telephone cord to connect to it - I guess that's one way to prevent guests from calling the front desk to complain. The amenities listed say there is a coffeemaker, which is technically true I guess, but there is no coffee or cups provided. The microwave and refrigerator were on a power strip that was daisy-chained to one on the wall that you had to manually turn on (fire hazard). No sprinkler system if a fire did break out. I couldn't sleep, didn't feel safe there with my kid. Left as early as we could. Beware.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Chambre de bain pourri