Note fondée sur 955 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
97 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Thanx
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Corey King, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
We are pleased you enjoyed your stay Yanik. We look foward to seeing you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
The breakfast good!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Jaiden - Front Desk Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for letting us know about your stay. We are so pleased you enjoyed your time here with us and we look forward to seeing you again. If there is anything we can do to make your stay more enjoyable next time you are here please let us know. Here at Baymont Inn & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2023 sur Expedia
Terrible but perfect for young spring breakers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2023 par Jaiden - Front Desk Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Red Deer. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Here at Baymont Inn & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2022 sur Expedia
Le personnel courtois et aimable mais l’hôtel a besoin d’une cure de jouvence
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2022 par Shannon - Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Here at Baymont Inn & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2020 par Corey King, AGM, Gestion de l’hôtel
We are sorry your experience was not what it should have been. We hope that in future you will give us a chance to do better.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2019 sur Expedia
La piscine dans la cours intérieur était très bien.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2019 sur Expedia
Les chambre propre Eau de la piscine est tempérée
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2018 par Randi - Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review on your stay! I hope that should you ever need accommodations in Red Deer again you consider us for your stay!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Visited Red Deer a few nights. The room was fairly clean. Breakfasts were basic but not terrible. I didn't use the pool or hot tub. Still the most reasonable and bike friendly lodging. Probably visit again next year.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Corey King, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know about your stay Shane. We look forward to seeing you again next year.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Corey King, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback Gwen. We are so pleased you enjoyed your stay.