Note fondée sur 753 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2022 par Al , Gestion de l’hôtel
We appreciate your time filling out our survey, hope to see you again soon!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2017 par Al, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par Nicolas

Bon prix pour un arrêt pratique

Publié le 14 oct. 2012 sur Hotels
Un bon choix pour une escale en déplacement. Situé dans le secteurs des services des routiers à Red Deer.
3 sur 5
par un voyageur

Fair stay

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Great to have simple breakfast with toast, cereal, milk, juice and coffee. TV in our room didn’t work. Mini fridge was cold and bathroom was clean. Good for a stopover.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Management and Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for you feedback and thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Along highway so can be noisy especially early mornings
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Management and Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Management and Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Management and Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Management and Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your time and stay
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
We booked a non-smoking room and the room smelled like smoke and was stale smelling.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Management and Staff, Gestion de l’hôtel
We apologies for the inconvenience. We will keep your feedback in mind and make sure to work on it. Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Diamond in the rough

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Didn’t really notice anything wrong with this hotel, it is a diamond in a rough basically. Sign in was easy people were friendly. The room was amazing. The beds were comfortable. The only complaint I have is the air conditioning. I was boiling my air conditioner just shut off some cool air, but that’s fixable. Super nice people at the desk. Rooms were very nice. Surroundings were very nice if you have a pet there’s a really great grassy area at the hotel. They have a little simple breakfast. And I couldn’t be happier with my stay. Like I said, diamond in the rough, And I’m a picky Hotel person and I’m glad I decided to stay here because it was perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Management and Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We were happy to have you with us. Hopefully in future too we can give you a pleasant stay experience with us.