Note fondée sur 760 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2022 par Al , Gestion de l’hôtel
We appreciate your time filling out our survey, hope to see you again soon!!
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2017 par Al, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
par Nicolas
Bon prix pour un arrêt pratique
Publié le 14 oct. 2012 sur HotelsUn bon choix pour une escale en déplacement. Situé dans le secteurs des services des routiers à Red Deer.
par un voyageur
Weekend Getaway
Publié le 5 oct. 2024 sur HotelsGreat experience. Stayed with kids. Nicely situated for our needs. Pool was great and the kids adored the slide but it was very fast so beware. Hot tub was not working. Breakfast was included and the kids enjoyed it.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Clean, easy motel. Quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Management and Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for you feedback and thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Air flow difficult to adjust.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Management and Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for you feedback and thank you for staying with us. Sorry for the experience
par un voyageur
Bed bugs
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Management and Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for you feedback and thank you for staying with us. We apologies for any inconvenience
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
It’s not terrible but very dated in and out. The room was ok but old carpets, old paint colors and old furniture doesn’t feel comfortable.
Biggest irritation for me was the dated RF key cards that deactivate if they come into contact with cell phones or magnets. My wallet had a magnet in it and the card is easily slipped in your pocket with cell phone or wallet and the card no longer opens the door. It happened 4 times, 3x in the span of the first 2 hours and once in the morning when I took the dog out.
This technology very outdated.
Sheets clean, no bugs
Lady at the front desk and the owner seemed very nice and welcoming!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Management and Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us to stay. We were glad to make your stay experience good into our best possible capacity.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Management and Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for you feedback and thank you for staying with us.