Note fondée sur 929 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
The only positif thing was the employees who all seems to be genuinely sorry about this weird vibes inn...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Motel 6 Team, Gestion de l’hôtel
Dear Frederick,Thank you so much for sharing your review with us. I sincerely apologize on behalf of our entire team that we did not meet your expectation while you stayed at our hotel.I would take an opportunity to request you to give us another chance to prove you by providing a quality service for your next stay at our hotel.Thanks & Regards,Team Motel 6,Red Deer, Alberta
par un voyageur
Publié le 2 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2022 par Sara, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.We look forward to welcoming you back soon. Best Regards, Sara
par un voyageur
Publié le 28 juin 2019 sur Expedia
Très bien situé, près de restaurant. Salle de bain pas de chauffage, donc c'est froid.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2019 par Sara, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review. we appreciate your time Looking forward to welcoming you back soon. Best Regards, Sara
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2019 sur Expedia
Bon rapport qualité/prix, personnel aidant et accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2019 par Sara, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your positive review and looking forward to welcoming you back soon.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2018 par S, Gestion de l’hôtel
Thank You For your Rating . Hope To see you soon .
par un voyageur
good for the price
Publié le 11 sept. 2018 sur Hotelsnice hotel, well located,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2018 par C, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide feed back about your most recent stay.we hope to see you again very soon!
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Cassidy, Thank you for the 5-star rating! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
there was a blood smear in the elevator for two days.
the bathtub is very small and an odd shape
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Michael, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
I guess you get what you pay for. Old, smelly, stained carpets, tub stopper that won't stop water from draining, no coffee maker in the room, and breakfast is burnt coffee and stale cereal. At least the pillows were comfy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. Your feedback is important to us. We are sorry that we did not meet all your expectations.We look forward to hosting you next time you are in town
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. Your feedback is important to us. We are sorry that we did not meet all your expectations.We look forward to hosting you next time you are in town