Note fondée sur 604 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par young, Gestion de l’hôtel
thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2023 par young, Gestion de l’hôtel
thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2023 par young, Gestion de l’hôtel
thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Beau séjour

Publié le 11 août 2019 sur Hotels
Très très bien très propre, Beau séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par young, Gestion de l’hôtel
thank you
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2018 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Was quiet and relaxing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par young, Gestion de l’hôtel
thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Cockroach Palace

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Our stay at South Hill Motor Inn was nothing short of a nightmare. We found cockroaches and bedbugs on the mattress and under the bed, which is completely unacceptable for any hotel. When we contacted Hotels.com about this issue, all they offered was a measly $25 refund—not even a full refund for the booking. Adding insult to injury, the front desk lady blamed us, claiming that the roaches were attracted by berries we brought into the room. For the record, those berries remained in the fridge the entire time. I am outraged by this experience and strongly advise against staying here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par young, Gestion de l’hôtel
It was not bedbugs your berries shopping bag from bring in my room we never had bedbugs in room.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par young, Gestion de l’hôtel
thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Family room with issues

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Front desk lady was very friendly, room was very wierdly laid out, washroom was just toilet and tub with the sink in the main room. AC didnt work much in the main room, where as there was a portable one in the bedroom. The door was broken between the main room and the bedroom so wouldnt lock closed. There were some yellow stains on the bedding, and a few little bugs in the bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par young, Gestion de l’hôtel
we will fix room door sorry.