Note fondée sur 732 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,4 sur 5
53 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2023 sur Expedia
Hi there we where on vacation and booked online at a great price so we where not expecting much but got a decent room with a very comfortable bed :) and no bugs :) i slept like a baby , staff was kind and in a good mood . So would i go again oh yes . was it the hilton no but for the price i was a happy camper :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2019 sur Expedia
Le personnel etait tres sympatique et la chambre tres propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we greatly appreciate our guests and their feedback!
4 sur 5
par paul de Montreal

Very good

Publié le 11 juill. 2015 sur Hotels
Very good hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you so much for your valuable review. Your valuable comments are helpful to another travelers. Once again, I thanking you for your comments and I assure you that your words will motivate our team to aim even higher in our efforts to delight our guests with product and service. We look forward to your next visit and ensure every time you visit us you will have a better experience. Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The person at the front desk was really friendly and helpfull.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
They canceled our booking the same day because of some plumbing maintenance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Att, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Nobody canceled your booking. A water drainage issue happens, unfortunately. We would love to accommodate you guys, but due to the problem, my staff informed you, and we agreed on mutual consent. Thank you for understanding.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Hotel was dirty. Only 2 towels. No face clothes or hand towels. No coffee in room. Breakfast consisted of a brown bag with one apple. One juice box one muffin !!!!! Not impressed but what do you get for 80.00.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
It wasn’t for me
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
I didn’t go I canceled stay at least 4 times . Very unlikely I will ever use your services again.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels