Note fondée sur 939 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de GUIDEL
Publié le 29 sept. 2022 sur Expedia
Je n'ai rien apprécié. Les extérieurs au chambre sont sales et non nettoyés ( poubelles à même le sol). Nous avons changé une fois de chambre avec toujours le même ressenti: draps froisés, tache de gras sur la table de nuit que j'ai du nettoyé, lavabo non nettoyé, papier toilette dans la cuvette...avec l'équipement minimaliste de Motel 6. Attention au bruit de la highway selon la disposition de votre chambre.
Bref, je vous recommande un autre hôtel sur Redding
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Benoit,Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour avec nous. Nous tenons à nous excuser pour tout inconvénient que vous avez rencontré en tant qu'invité. Nous nous tenons à un niveau élevé et prévoyons d'accorder à cette question l'attention qu'elle mérite.Ce sont des clients appréciés comme vous qui nous poussent toujours à être meilleurs, et nous apprécions que vous portiez cela à notre attention.Lilith#Team6
par un voyageur
Bruyant et pas de frigo
Publié le 16 août 2019 sur Hotelsbruyant. Surtout quand vous tombez avec des animaux domestique dans la chambre à côté. Nous n avions pas noté L absence de frigo
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Pretzels on the floor, dirty bathroom floor. Beds were terrible, walls dirty, people smoking all over outside, people yelling and running the open air hall late into the night. People smoking and drinking in stars up to second floor made it intimidating to get to our room. Awful experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Theodore, We appreciate your valuable feedback. We are genuinely sorry to learn about your recent experience while visiting our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of your expectations. We would like to better understand the specifics of what transpired and how we can make amends. Please contact us so that we can address your concerns promptly. Once again, we apologize for any inconvenience caused. Your feedback is instrumental in our continuous efforts to ensure an exceptional experience for all our customers. Thank you for your understanding. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Lots of sketchy movement after dark.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Where to start?. So dirty.
When we arrived we walked into our non smoking room & it smelled like someone had just smoked in there.
There were about 10 stains on the top sheet, if not more (oily circles and dirty stains)
Food on the WALLS. The bathroom hadn't been swept or vacuumed.
So I went to ask for a room that had been cleaned properly.
Kaitlynn at the front desk was amazing. She gave us a new room, but unfortunately it wasn't much better.
I wasn't expecting much from Motel 6, but I wasn't expecting this.
My daughter (6) was excited when we got there, and took her shoes off when we entered the rooms.
Just from walking up and down the room once, her feet were filthy, as if the floor hadn't been washed in who knows how long.
The second room smelled like old oil.. like canola oil or something. Which was weird because there is no restaurant in the motel. And no microwave. There is no fridge or coffee pot/kettle.
The area felt unsafe & looked unsafe.
The reminder when you close the door to deadbolt your room with both locks confirmed that feeling.
Nothing felt clean in there.
Dead bugs on the floor and in the windows, spider webs in every corner.
Stained/dusty curtains. Stained bed skirts.
Missing pieces of the counter.
Food pieces on the desk.
Broken towel rack.
Honestly I felt so uneasy in there.
Do yourself a favor and spend an extra 20-30$ for peace of mind and cleanliness. :(
Would never recommend this motel to anyone.
:(
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations. We would greatly appreciate the opportunity to further discuss your experience. Please reach out to us at your earliest convenience. Your feedback will aid us in regaining your trust and in welcoming you back for a more enjoyable stay. Once again, we extend our sincerest apologies for any inconvenience caused. Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Twyla, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Natalie #Team6
par un voyageur de Tampa
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Clean reliable stay for traveling the roads
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi James, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
It was convenient clean rooms and quiet .
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
There must’ve been at least 100 small dead flies on the walls.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6