Note fondée sur 125 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de Ames

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Very dated and dirty. Carpet in room and furniture dirty and stained.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Expedia does not offer 1st floor access or handicap accessible rooms for this location. We were traveling with our disabled family member who is in a wheelchair. They went above and beyond to make sure we had a room that worked for us when they were sold out. Thank you so much for going above and beyond for us!!
2 sur 5
par un voyageur de Flandreau

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
There is a mexican restaurant close but the staff there was very unfriendly. The hotel itself is old, outdated and fairly dirty.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
the bed and bathroom were dirty
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
It was on for the money but super small and extremely outdated
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Needs some updating done, but overall was okay to stay at.
2 sur 5
par un voyageur de Bozeman

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
My room had black mold and mildew along the walls and ceiling. Room needs deep cleaned, repaired and repainted. That room shouldn’t even be used! Room 239!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Torn curtain in room. Very stuffy in the room. Finally got air conditioner figured out. Pillows were flat and beds were uncomfortable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Good place
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Convenient, decent condition.