Note fondée sur 937 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 oct. 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2019 sur Hotels
Road trip en Harley coast to coast Canada and USA cet hotel de Régina est tres bien situé
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Très bon séjour. Tranquillité et confort

Publié le 6 nov. 2016 sur Expedia
Pour : Tranquillité, propre et bien situé au centre-ville
Contre : Manque stationnement. OK pour le reste car hôtel bien manager
Emplacement : N/A
5 sur 5
par un voyageur

Bon hotel

Publié le 8 juill. 2016 sur Hotels
Calme propre confortable et bien situé proche des restaurants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2016 par Craig Boehm, Gestion de l’hôtel
Dear Traveller, Thank you for taking the time to give our hotel a 5 star review. It is always great to hear such positive feedback. Have an amazing week and safe travels, Sincerely, Craig Boehm Front Office Manager
4 sur 5
par mario de Lévis

Mario in Regina

Publié le 28 sept. 2015 sur Hotels
First time ever in Regina down town. Good hotel with great restaurant inside, good food and beer selection. Will go back for sure when in Regina. Not fare from Airport around $14.00 for the cab ride.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2015 par Craig Boehm, Gestion de l’hôtel
Dear Mario, It is great to see you enjoyed your stay with us and had a chance to sample some of our food and beverages while at the hotel. Thank you for choosing to stay with us and we are looking forward to you staying with us on your second visit to the Queen City. Sincerely, Craig Boehm Front Office Manager
3 sur 5
par un voyageur de Cote Saint Luc

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Good location for access to Regina. Lobby and restaurant was nice, and a Starbucks in lobby also. Room itself was tired and parking was charged at $17 per night extra.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Craig, Gestion de l’hôtel
Dear Gary,Thank you for taking the time to review your stay with us. Unfortunately the parking charge is something that all downtown hotels in cities are faced with due to limited parking availability.We are looking forward to your next stay with us being more enjoyable.Sincerely,Craig BoehmDirector of Rooms
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
The bar staff was exceptional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Craig, Gestion de l’hôtel
Dear Sherrianne,Thank you for your recent review and your amazing comments about our Bard service staff. I will make sure to share and celebrate your comments with them.Sincerely,Craig BoehmDirector of Rooms
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Craig, Gestion de l’hôtel
Dear Christian,Thank you for taking the time to review our hotel. It is always a pleasure to see such great reviews.We are looking forward to your next stay with us.Sincerely,Craig BoehmDirector of Rooms
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Craig, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel. It is always a pleasure to see such great reviews.We are looking forward to your next stay with us.Sincerely,Craig BoehmDirector of Rooms
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Craig, Gestion de l’hôtel
Dear Yves,Thank you for taking the time to review our hotel. It is always a pleasure to see such great reviews.We are looking forward to your next stay with us.Sincerely,Craig BoehmDirector of Rooms