Note fondée sur 54 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2018 sur Hotels
Excellent hôtel, mais le site annonce 2 restaurants qui en réalité sont dans la galerie commerciale attenante. Ce n’est pas satisfaisant pour des personnes souhaitant un moment de calme après un long voyage.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Perfektes Stopp Over Hotel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Marconi Hotel , Gestion de l’hôtel
Dear Mr BodoThank you very much for your positive review of your recent stay at our hotel. It would be a pleasure to welcome you back to our hotel again. With our best wishes Marconi Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Marconi Hotel , Gestion de l’hôtel
Gentile Andrea, La ringraziamo per il feedback relativo al Suo soggiorno presso il Marconi Hotel di Rende. La soddisfazione dei nostri clienti è per noi la più alta forma di gratificazione. La aspettiamo nuovamente.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Great hotel only thing and not a big deal but the bathroom has no privacy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Marconi Hotel , Gestion de l’hôtel
Dear Daniela, thank you for your positive feedback about our hotel. We are glad that you enjoied your stay. We are sorry that you felt uncomfortable with the bathroom with a glass wall. It is a specific peculiarity of the Deluxe Room. It would be a pleasure for us to welcome you again in our Hotel and suggest you another typology of room that better satisfy your needs.Best Wishes
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Marconi Hotel , Gestion de l’hôtel
Dear Salvo, thank you very much for your positive review of your recent stay at our hotel. It would be a pleasure to welcome you back to our hotel again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Excellent Priperyu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Marconi Hotel , Gestion de l’hôtel
Dear Paolo, we appreciate your positive feedback about our hotel. We are looking forward to having you again in our hotel. Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Courteous staff. Good value fpr the money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Marconi Hotel , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your positive review of your recent stay at our hotel. It would be a pleasure for us to welcome you again at our hotel. Best wishes
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Marconi Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Kristin, thank you for the feedback about your stay at the Marconi Hotel in Rende. The satisfaction of our customers is the highest form of gratification. We are sure to see you again soon in our structure. We are waiting for you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Very clean rooms. Stefano gave exceptional service. Breakfast offer is average. Overall good value. Would stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Marconi Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Tania,Thank you very much for your positive review of your recent stay at our hotel. It would be a pleasure to welcome you back to our hotel again. With our best wishes.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2024 par Marconi Hotel, Gestion de l’hôtel
Gentile Giuseppe, La ringraziamo per il feedback relativo al Suo soggiorno presso il Marconi Hotel di Rende. La soddisfazione dei nostri clienti è per noi la più alta forma di gratificazione. La aspettiamo nuovamente.