Note fondée sur 6 516 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Very good place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par GSR, Gestion de l’hôtel
We are thrilled you enjoyed your stay! Thank you for your review!
par un voyageur
Superbe
Publié le 21 janv. 2024 sur HotelsSuperbe. Propre. Manquait juste la baignoire :-)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par GSR, Gestion de l’hôtel
We are glad to hear that you had a Grand time! Come back and see us soon.
par un voyageur
Publié le 10 janv. 2025
The machines dont pay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2025 par GSR, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2024
clean,spacious,lots of food/gaming selection
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2024 par GSR, Gestion de l’hôtel
We are thrilled to hear you are enjoyed your time at GSR! We hope to see you next time.
par un voyageur
Publié le 21 déc. 2024
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2024 par GSR, Gestion de l’hôtel
We are thrilled to hear you are enjoyed your time at GSR! We hope to see you next time.
par un voyageur
Publié le 7 déc. 2024
Was great place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2024 par GSR, Gestion de l’hôtel
We are thrilled to hear you enjoyed your time at GSR! Thank you for your feedback.
par un voyageur de Oakdale
Publié le 7 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2024 par GSR, Gestion de l’hôtel
We are thrilled to hear you enjoyed your time at GSR! Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 4 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2024 par GSR, Gestion de l’hôtel
We are thrilled you enjoyed your stay! Thank you for your review!
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024
I learned everything I needed to about how tight of a ship they run when I left my laptop in the safe. I noticed 2 hours down the road and called immediately. I talked to 2 people, not 20, no I can’t help you’s, just 2 people. I was connected to housekeeping immediately and she told me she was looking at my computer right then and she would have it waiting at the front desk. When I picked it up I tried to tip the front desk guy who immediately refused and simply said I’m just doing my job. You can give me stars online which I will definitely be doing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par GSR, Gestion de l’hôtel
Your wonderful review made our day! Thank you for choosing our hotel.