Note fondée sur 946 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 mai 2019 sur Hotels
Acceuil pas terrible, salle de bain pas faites, moquette sale et poils et miettes dans le lit...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2021 par staff, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback.
par un voyageur
hotel à éviter
Publié le 13 avr. 2018 sur Hotelshotel très bruyant et vieillissant. la propreté laisse à désirer moquette sale la baignoire avait des traces de savon séché ainsi que des cheveux le petit déjeuner est vraiment à améliorer pas d'assiette pour se servir et personne pour en fournir, la pate à gauffre faite à la vite vite plein de grumeaux et appareil vétuste à éviter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2018 par GM, Gestion de l’hôtel
We are very sorry you were not happy with your stay. We are working very hard to make our guest happy and we appreciate your feedback. Thank you!
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Thank you for choosing Travelodge downtown Reno.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
I think this property should be out of business
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback. We are saddened to hear that you didn't enjoy your stay. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are saddened to hear that you weren't happy with your stay. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Horrible
Publié le 6 oct. 2024 sur HotelsHorrible stay. Filthy room. One bed was falling apart. Phone handle had sticky g9bs on it. Walls and floors were filthy. Not the hotel's fault, but the noise from racing vehicles from the parkade across the street until4:30 am.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize that your room was not up to standard. Rest assured that we are taking measures to address the problem and prevent future occurrences. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay. We hope to see you again. Thank you for staying with us a Travelodge, downtown Reno.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are saddened to hear that you weren't satisfied with your room. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are saddened to hear that you weren't happy with your stay. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.