Note fondée sur 967 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Best place to stay!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Exceptional and they’re pet friendly!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rick,Thank you so much for taking the time to leave a review. We appreciate your feedback and are thrilled your stay with us went well. We hope that you come back soon!Sincerely,Ramon Villegas - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Checked me in t 1 a.m. after a very delayed flight. Allowed me a late checkout and held my bags for a n afternoon departure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Donald,We appreciate your positive review. It was our pleasure to have you here, and we look forward to welcoming you back the next time you're in Reno.Sincerely,Ramon Villegas - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
I like that it is a pet friendly property and there is a great dog park nearby. I do not like that the parking is a bit of tricky. But the staffs are very helpful so it is not a problem.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Chao-Shun,Thank you for choosing Whitney Peak Hotel! We're happy you appreciated our pet-friendly property and the nearby dog park. We understand parking can be a bit of a challenge, but we're glad our team was able to assist. If there's anything we can do to make your next stay more seamless, please let us know. We’d love to welcome you back for another visit!Sincerely,Ramon Villegas - General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels