Note fondée sur 910 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par AP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you had a great experience at Hyatt Regency Reston. Your positive comments inspire us to continue providing excellent service. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024
Excellent in all respects.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par AP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you had a great experience at Hyatt Regency Reston. Your positive comments inspire us to continue providing excellent service. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur de Drive

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par AP, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Always a great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par AP, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
The property was very clean, and super convenient. It was a great place to stay. It’s a little expensive but we enjoyed our time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par AP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re delighted to hear that you found our property clean and convenient. We’re glad you enjoyed your stay despite the cost. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par AP, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Everything was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par AP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re delighted to hear that you found our property clean and convenient. We’re glad you enjoyed your stay.
4 sur 5
par un voyageur de Philadelphia

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Front desk is friendly and helpful. The beds are good, although the pillows are not. In-room dining leaves much to be desired. Breakfast was delivered promptly, but in plastic containers with plastic utensils. Same surcharges as room service delivered on a tray with china and cutlery. So not a good experience AND environmentally unsound.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par AP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your detailed feedback. We’re pleased to hear that you found our front desk staff friendly and helpful, and that you enjoyed the beds. We apologize for the issues with the pillows and in-room dining. Your comments about the breakfast service and its environmental impact are noted, and we will work on improving this aspect. We appreciate your input and hope to provide a better experience on your next visit
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Bathroom had the smallest toilet I ever saw in my life. Really tiny.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par AP, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience. We're sorry to hear that the bathroom facilities did not meet your expectations. Your feedback is valuable, and we'll look into this issue to ensure a more comfortable stay for our guests in the future. We appreciate your input and hope to improve your experience next time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
A beautiful hotel with a lot of Restaurant options!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par AP, Gestion de l’hôtel
Thank you