Note fondée sur 124 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Good value for money but needs some maintenance.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
We booked for 1 adult one child (2 beds) on arrival there was minimal staff. Our room was large and clean but only the double bed was made up, no bedding for the sofa bed and no staff to ask. This meant I slept on the sofa bed with no pillow/blanket, needless to say I didn’t really sleep. Not great when we paid more than we would have in a premier or travel lodge -
3 sur 5
par un voyageur

The bathroom was in dis-repair

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

General Complaints

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Room was dated, dusty,carpet was dirty mouĺd in bathroom and needs painting and mould.on wall Attention to detail needs to be actioned Bedding was spotkess and the reception was wonderful (Man from Pakistan)
2 sur 5
par un voyageur

Sadly disappointed

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Room was average. No restaurant, breakfast minimal. Found it disappointing, felt pictures were not accurate to this accommodation.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Outdated and dusty room. The bathroom was large but the finishing was poor. The taps in the shower was broken and the only water was scouring hot and unusable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Emily, Gestion de l’hôtel
Hello Neil,Thank you for taking your time to write a review. We apologise for the negative experience you faced while staying with us, our housekeeping team is normally brilliant so this will be definitely be addressed.The hotel did experience some trouble with the facilities and this has now been sorted, your review brought that to our attention so thank you.