Note fondée sur 900 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Stefan, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe,Thank you for your amazing review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par Apolonia, Gestion de l’hôtel
Dear Johanne, thank you for taking the time to review us. We are very glad to hear that you liked your stay with us. We hope you can come back and stay with us in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2023 par Apolonia, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words. We appreciate you taking the time to share your experience of your stay with us. We count ourselves lucky for guests like you. We look forward to welcome you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2022 par Kind regards, reception team, Gestion de l’hôtel
hank you for choosing our hotel and for writing this review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodation. Our hotel aims to provide a comfortable stay and a fun experience and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2022 sur Hotels
Chambre dans la partie ancienne - salle de bains vétuste .Odeur de moisi - baignoire mais pas d'eau chaude ....Personnel peu aimable - petit déjeuner plus adapté aux Anglo-saxons qu'aux Français - 1 seule confiture - 1 seule sorte de pain ...pas de service de shulltle pour l'aéroport , seule option le taxi ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2022 par Hotel Keflavik, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave your review, we always appreciate feedback from our guests. We are very sorry that your experience staying with us did not meet your expectations and we would like to express our apologies for any inconvenience. We have passed on your feedback to our Hotel Manager as we are always trying to improve. Despite your feedback, We do hope that we are able to welcome you back to experience a more positive visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2022 par Unnur Maria, Gestion de l’hôtel
Good morning, We really appreciate you taking the time to rate us! Thank you for staying with us and we hope to see you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Bon sejour

Publié le 28 juin 2020 sur Hotels
Super sejour, bonne acceuil et propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Andrija, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words! We're delighted to have contributed to a memorable trip for you. Your compliments about our amenities and hospitality mean the world to us. We hope you choose our hotel again when you're back in town.
5 sur 5
par un voyageur de Lexy

Publié le 2 mars 2020 sur Expedia
Établissement calme malgré la proximité de l aéroport. Le personnel est à l écoute des clients.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par Stefan, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Hotel Keflavik & Diamond Suites, we are very glad to hear that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you stay with us again!
3 sur 5
par un voyageur

sans retour

Publié le 1 sept. 2019 sur Hotels
restauration peu agréable et peu de choix ou pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2019 par Stefan, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. Your feedback is very valuable to us and we will use it to improve our services and prevent issues like what you experienced. We hope you will give us another opportunity to serve you and show you that your negative experience was an exception and not a rule.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2019 sur Expedia
La cuisine pourrait faire des efforts pour les allergies.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2019 par Stefan, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Hotel Keflavik & Diamond Suites, we are very glad to hear that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you stay with us again!