Note fondée sur 893 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Globalement moyen, rideau cassé, chambre mansardée toute petite, salle de bain pas très propre et très cher je ne recommande pas cet hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Kind Regards-Bora Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback Dear Aude. We are sorry to hear that certain aspects of your stay did not meet your expectations. Please know that your comments regarding the room and cleanliness have been shared with our team so we can improve. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Extra

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Hôtel idéalement placé. Le petit déjeuné est composé de produits frais. Le personnel est charmant. Je recommande vivement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Bora-Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear LaurieThank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that you enjoyed our ideal location, fresh breakfast, and charming staff. Your recommendation means a lot to us.We look forward to welcoming you back soon!Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
excellent service très courtois et rapide efficacité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Bora-Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear DanielThank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you experienced excellent service and found our team courteous, fast, and efficient. Your kind words mean a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future!Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Bora-Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear AndreThank you so much for the perfect score! We're thrilled to know that you had such a great experience with us. We look forward to welcoming you back again!Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Très Bon séjour

Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
Personnel très agréable et à l écoute je recommande vivement . Hôtel qui ne paye pas de mine de l extérieur mais prestation au top. Petit dej assez varié
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Bora-Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear SylvainThank you for your kind words! We're thrilled to hear you appreciated our attentive staff and top-notch service. We look forward to welcoming you back soon!Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Front Desk , Gestion de l’hôtel
Dear Marie,Thank you for your feedback.We hope you had a wonderful stay with us .We hope to welcome you back again.Warm Regards,Jerry L
5 sur 5
par un voyageur

Tres bon hôtel

Publié le 20 janv. 2024 sur Hotels
Tres bon hotel tres central. Accueil parfait, nous avions une chambre standard qui est largement suffisante, la literie est confortable, la chambre sur rue etait calme, l'équipement etait parfait. Seul petit bémol, c'est le petit déjeuner, jus d'orange coupé a l'eau, café trop léger, trop peu de charcuterie (juste un jambon reconstitué de mauvaise qualité), pour le sucré tout y est. Stationnement gratuit à 5mn à pieds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Francis,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We're delighted to hear that you found our hotel very good, centrally located, and appreciated the perfect welcome.It's great to know that your standard room met your expectations with comfortable bedding, quiet ambiance facing the street, and perfect amenities. Your positive comments encourage us to continue providing excellent service and maintaining our high standards.We apologize for any shortcomings you experienced during breakfast. Your feedback regarding the orange juice, coffee, and the variety of cold meats is valuable, and we will certainly review these aspects to improve the overall breakfast experience for our guests.We're pleased to hear that you took advantage of the free parking available within a 5-minute walk. We understand the importance of convenient parking, and we're glad this aspect added to your overall experience.Should your travels bring you back to the area, we would love the opportunity to welcome you again and provide an even better experience. Thank you for choosing our hotel, and we appreciate your constructive feedback.Warm regards,Jerry L
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
Excellent merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Trung Kiet,Thank you for your wonderful words.We hope you had a great time in Iceland.We look forward to welcoming you back again soon.Regards,Jerry L
5 sur 5
par un voyageur de Bruxelles

Publié le 12 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Thingholt by Center Hotels., Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur de Laval

Publié le 11 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2023 par Thingholt by Center HotelsTeam, Gestion de l’hôtel
Dear Denise, Thank you for taking the time to leave a 4-star review. We appreciate your feedback and are glad to hear that you had a positive experience during your visit. If there are any specific aspects you enjoyed or any areas where you feel we could improve to earn that extra star in the future, please feel free to share. Your input is invaluable in helping us enhance our services and meet the expectations of our valued guests. We hope to have the pleasure of serving you again soon.Best regards,Camila BiancaHotel Manager