Note fondée sur 39 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2022 par Gabriele Vosse, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für Ihre Bewertung;schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Very nice and friendly. No elevator though
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
High quality rooms with plenty of space, comfy beds, strong shower and clean throughout.
Breakfast buffet was good value with plenty to choose from and eat.
Good beer options too, although service was stopped at 9:30pm
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Gabriele Vosse, Gestion de l’hôtel
Thanks alot for your good review!
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
De hotelkamer die we hadden was prima, een ruime 4 persoons kamer. Lekker ruim en een prima ruime badkamer. Douche liep eerst niet weg, maar werd direct opgelost.
Het was alleen erg gehorig, dat was een minpunt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Gabriele Vosse, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für diese konstruktive Kritik!Um die Dusche haben wir uns gekümmert,und an der Hellhörigkeit des Gebäudes arbeiten wir.
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Gabriele Vosse, Gestion de l’hôtel
Wir danken Ihnen für diese gute Bewertung!
par un voyageur
Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Insgesamt ok.
[Das Hotel ist ja nicht für das "spezielle" Verhalten diverser Gäste verantwortlich, die bis nach 02:00 in der Nacht meinen, sie wären alleine auf der Welt...]
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Gabriele Vosse, Gestion de l’hôtel
Ja, - einige Gäste waren leider sehr laut und haben nicht auf unser Intervenieren reagiert;es tut uns leid für Sie, dass Sie dadurch gestört wurden.
par un voyageur
Publié le 16 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2023 par Gabriele Vosse, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung!
par un voyageur
Publié le 4 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2023 par Gabriele Vosse, Gestion de l’hôtel
Wir danken Ihnen für die gute Bewertung!
par un voyageur
Do not choose this hotel!!!
Publié le 26 juill. 2023 sur HotelsWhen we entered the room we were greeted by cobwebs everywhere and a smell of damp/mold.
We arrived in the evening with two tired toddlers and just wanted to shower and go to bed. My wife went into the shower with one of our daughters, but when they was to take shampoo/soap out of the container on the wall, it was completely empty. There was also no soap in the container by the sink in the bathroom. Since they were all wet I had to dress myself and our youngest again, and go to get shampoo from the reception, which they pour into a small glass bowl as they only have one big bottle.
When we finally go to bed and pull off the covers, the sheets are really bristly! There is also plastic terry cloth under the sheet, so we were completely sweaty after lying down for a few minutes. Also, the beds were hard as a rock and it was full of flies that landed on our faces and kept waking us up all night. In the corridor outside the room it echoed so every neighbor who passed by later in the evening and morning talking woke us up as well. Every time we woke up, the smell of damp and mold stung our noses and all we wanted was for the night to end so we could leave this disgusting hotel.
We hardly slept at all that night and had expect a lot more for the high price. We will definitely not recommend this hotel to anyone!!