Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 janv. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de New York

Publié le 3 déc. 2019 sur Expedia
The staff and owner were accommodating but this property was in a sketchy location.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 nov. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 28 août 2019 sur Hotels
The place is very neat, I'd stay there again. Three things I didn't like: 1. There was just an annoying refrigerated SG Convenience truck that was idling loudly until 22h00. 2. When I was leaving the gate closed on my car scratching the rear bumper, I didn't even bother advising the staff 3. There's a very dirty printer right by the reception door Other than that the place was great and very convenient. Thanks
3 sur 5
par un voyageur

Not so good experiance

Publié le 12 avr. 2019 sur Hotels
Poor maintenance (where maintenance was done) Must say, aircon is very functional.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2019 par Nana, Gestion de l’hôtel
Thank you, hope to see you again
5 sur 5
par un voyageur

Exeptional

Publié le 4 janv. 2019 sur Hotels
3 Nights stay and with Friendly stuff, everything on point. We will call again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2019 par Nana, Gestion de l’hôtel
Thank you Smanga we really appreciate....
5 sur 5
par un voyageur

9

Publié le 3 déc. 2018 sur Hotels
Staying was nice and enjoyable rooms are clean The hotel so clean Good services
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2018 par Nana, Gestion de l’hôtel
Thanks for your response,hope to see you again
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2018 sur Expedia