Note fondée sur 92 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
50 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de montreal

pas Prêt de mettre les pieds dans ce motel

Publié le 27 janv. 2018 sur Expedia
Pour : Rien
Contre : Personnel plus courtois et chambres plus propres
Employés vulgaires et mal vêtus. Draps salles. Serviettes de bain salles. Très déçu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2021 par dilip, Gestion de l’hôtel
A Gilles, Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête en ligne concernant votre récent séjour dans notre hôtel. Au nom de notre équipe, je tiens à m'excuser de ne pas avoir dépassé vos attentes. Votre satisfaction est importante pour nous et nous utiliserons les commentaires que vous nous avez fournis pour apporter des améliorations afin de nous assurer d'offrir une expérience exceptionnelle à nos clients à l'avenir. J'espère que vous envisagerez de rester avec nous à nouveau afin que nous puissions avoir une autre chance de vous offrir une expérience supérieure. Sincèrement, Dilip Patel Directeur général Econo Lodge Richburg, Caroline du Sud
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2016 sur Expedia
Lit désuet, salle de bain salle...place de pauvre!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2021 par dilip, Gestion de l’hôtel
586 / 5000 Translation results Cher anonyme, Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête en ligne concernant votre récent séjour dans notre hôtel. Au nom de notre équipe, je tiens à m'excuser de ne pas avoir dépassé vos attentes. Votre satisfaction est importante pour nous et nous utiliserons les commentaires que vous nous avez fournis pour apporter des améliorations afin de nous assurer d'offrir une expérience exceptionnelle à nos clients à l'avenir. J'espère que vous envisagerez de rester avec nous à nouveau afin que nous puissions avoir une autre chance de vous offrir une expérience supérieure. Sincèrement, Dilip Patel Directeur général Lodge Econo Richburg, Caroline du Sud
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 nov. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2022 sur Expedia
A roach motel for sure. NOTHING like the pictures online. Walked in and was uncomfortable with the nastiness. Refrigerator dirty. Blood on the shower curtains. Dirty towels left on door. Showered with shoes on and checked out only after 1 hour. There were no other rooms available. Took pictures. Contacted customer service at expedia for refund to go somewhere else, nothing was done. Paid more money to go somewhere else to stay and was out of money spent on this hotel which was extremely unfortunate. Bad experience all the way around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2022 par Dilip, Gestion de l’hôtel
Dear Latonia,Thank you for taking the time to rate our hotel. We are disappointed that our hotel and housekeeping staff were not up to your expectations. We apologize for any stress, discomfort and inconvenience that his caused you. We hope you will consider staying with us at a future date so that we may present you with an improved guest experience. Kind Regards, Dilip Patel General Manager Econo Lodge, Richburg, South Carolina
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2022 sur Expedia
Had reservation, paid in advance, on arrival I was told we have no room for you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2022 par Dilip, Gestion de l’hôtel
Dear Zoltan,Thank you for taking the time to rate our hotel. We are so sorry that we were unable to accommodate you on the night you made your reservation, unfortunately we were over booked. We apologize for any stress, discomfort and inconvenience that his caused you. We hope you will consider staying with us at a future date so that we may present you with an improved guest experience. Kind Regards, Dilip Patel General Manager Econo Lodge, Richburg, South Carolina
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2022 sur Expedia
If you have any standards about where you sleep, do not stay here. I don't even want to waste my time to elaborate. I'd rather forget and move on with my life.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2022 par Dilip, Gestion de l’hôtel
Dear James, Thank you for taking the time to rate our hotel. We are very disappointed to hear that you found our hotel, staff and service to be below your standards. We would like to know more. Please email us with a phone number or email address so our Hotel Manager can discuss your issues personally. Kind Regards, Dilip Patel General Manager Econo Lodge, Richburg, South Carolina
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2022 sur Expedia
Except for the tiles in the bathroom it was a nice experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2022 par Dilip, Gestion de l’hôtel
Dear Tina, Thank you for rating our hotel and giving it a perfect score. Also for recommending us to other travelers, friend and family. We hope you will come stay with us again soon. Kind Regards, Dilip Patel General Manager Econo Lodge, Richburg, SC
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2022 par Dilip, Gestion de l’hôtel
Dear Kimberly, Thank you for taking the time to rate and review our hotel. We are saddened that you found the state of the hotel unsatisfactory, and that your stay was not an enjoyable as it should have been. We apologize for any discomfort or inconvenience that his has caused you. We hope you will come see us again so that we may provide you with an improved guest experience. Sincerely, Dilip Patel General Manager Econo Lodge Richburg, Sc
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2022 par Dilip, Gestion de l’hôtel
Dear Jose,Thank you for taking the time to rate our hotel. We are very disappointed to hear that you found our service to be below your standards. We would like to know more. Please email us with a phone number or email address so our Hotel Manager can discuss your issues personally. Kind Regards, Dilip Patel General Manager Econo Lodge, Richburg, South Carolina
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2022 sur Expedia
Hotel canceled last minute due to a power being out. I’m waiting for my refund. Found another Econo Lodge 15 minutes away in Rock Hill. It was absolutely FILTHY. Cigarette burns in sheets, ( it was supposed to be a non smoking room. ) Stained linens, chipped paint and furnishings. Over all gross experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2022 par Dilip, Gestion de l’hôtel
Dear Isabella, We are sorry that our location had to cancel your reservation due to the power being out, however we would have been unable to check you in and you would have had no light, air conditioning, tv, wifi, or ability to charge your devices; we apologize for the inconvenience that this caused you with having to switch locations. We are not tied to the Rock Hill location and have no knowledge or control over its property conditions, staff or services. We apologize that they were below you expectation. We hope you will come see us in Richburg, in the future and give us a chance to provide you with a much better guest experience. Sincerely, Dilip Patel General Manager Econo Lodge Richburg, SC