Note fondée sur 944 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2019 par Kathie Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future Kathy Manager
par un voyageur de AMIENS
PARFAIT
Publié le 9 mai 2018 sur ExpediaExcellent hôtel. Très bien équipé avec des petits plus (eau, bonbons et friandises) très propre.
Le petit déjeuner typique est servi à table au restaurant (copieux).
On peut y séjourner sans souci.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2018 par Kathie, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure having you stay at our property. Thank you for the review. Kathie Manager
par un voyageur
correct
Publié le 9 mai 2018 sur HotelsNous avons séjourné une nuit a l'hotel. Nous avions pris l'option avec suite au numéro 31.
Malheureusement la piscine était fermée et le spa était bouillant impossible a utiliser.
Au alentours pour déjeuner en face en traversant le jardin public un restaurant mexicain très correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2018 par Kathie , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. The pool problem has now been fixed as well as the Hot Tub. We look forward to doing a better job in the future. Kathie Manager
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Québec, Can
Bon hotel
Publié le 1 juill. 2017 sur ExpediaTout était bien à l'exception de l'eau qui ne s'écoulait pas bien dans le bain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2017 par Kathie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and observation. We look forward to seeing you again. You were a wonderful guest. Kathie Manager
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
I really liked the staff. They were kind and provided excellent service. The room was nice and provided for all of our needs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kevin,We are delighted to hear that you enjoyed the service provided by our staff and found the room to your liking. It is our priority to ensure that all our guests have a comfortable stay and we are pleased we could meet your needs during your time with us. Thank you for your positive feedback, and we hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Maggie and Sabdi, We appreciate your recent stay at our hotel. If you have any specific feedback, we encourage you to kindly reach out to us directly. We value your experience and look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Lot of things was empty when we reached for Breakfast. We have to call the staff to fill for every single things.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bharat,We appreciate your feedback regarding the breakfast experience. We encourage guests to inform our staff of any concerns during their stay. Your comments will be shared with the team for improvement. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Nice motel
Publié le 2 août 2024 sur HotelsWe were very relaxed. The room was clean and comfortable. The beds were good and comfortable. We were happy with the quality to price. It was very reasonably priced.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Rebecca,We are thrilled to hear that you had a relaxing stay with us! It's great to know that you found the room clean, comfortable, and the beds to your liking. We strive to offer quality accommodations at a reasonable price for all our guests. Your feedback is truly appreciated.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Didn't come to clean the washroom even I stay in six days
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kam, We regret to hear about your experience and appreciate your feedback. We encourage guests to reach out to our management team directly for any concerns during their stay to ensure a pleasant visit. Our team is always available to address any issues promptly and effectively to enhance our guests' experience.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Nicolas,We appreciate you choosing our hotel for your stay and are glad to hear you enjoyed your time with us. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to contact us directly. We hope to welcome you back soon!