Note fondée sur 217 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

1 nuit chambre 2 lits

Publié le 24 juin 2023 sur Hotels
Hotel bien situé. Chambre propre, bien équipée! Literie peu confortable, sommier métalique faisant un bruit infernal à chaque mouvement… Wifi peu fonctionnel, signal faible. Petit dej bon et varié. Parking gratuit. Nombreuses options de restauration à proximité. Un peu de bruit car proche d’une route très fréquentée et chambres donnant sur le parking…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Thibault,Thank you for your review and comments regarding our parking and your insights regarding our wifi . We hope to see you again in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Bathroom have bad smell and they don’t put rubber mats and it was slippery.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear MD ATIKUR,We are sorry to hear about the unpleasant smell in the bathroom and the lack of rubber mats, which can make the floor slippery. Your safety and comfort are very important to us. We will address these issues with our team to ensure improvements are made. We hope to provide you with a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lakeesha,Thank you for taking the time to write a wonderful review. It is very rewarding to hear your perspective of our hotel and we appreciate that you have acknowledged our efforts to provide a clean, comfortable, and hospitable experience. We look forward to serving you again and giving you another five-star experience. Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello James, We appreciate your recent stay at our hotel. If you have any specific feedback, we encourage you to kindly reach out to us directly. We value your experience and look forward to welcoming you back in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your disappointing experience. Your comments are important to us, and we’ll be addressing these issues to improve our services. If you’d like to discuss this further, please reach out to us directly.Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Breakfast was terrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Semir, We appreciate your feedback regarding your breakfast experience. Our team will review this to ensure improvements are made for future guests. Thank you for bringing this to our attention.
1 sur 5
par un voyageur de St. Augustine

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Rene, We apologize for any inconvenience during your stay. Please feel free to contact us directly with any feedback you may have, so we can address the issues and improve for the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Muy acogedora
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Carlos Borge,Thank you for your great feedback! We're delighted to hear that you found our hotel cozy. Providing a comfortable and welcoming atmosphere for our guests is our top priority. We hope to have the pleasure of hosting you again soon!Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur de Richland

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brittany,It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed on improving that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Chasity, We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. Please feel free to contact us with any specific feedback so we can improve our services for the future.