Note fondée sur 152 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
70 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
Tenant wasn’t there to check me, and didn’t answer the phone for 2 hours so I could let them know I was going to be a late check in, had to sleep in the parking lot
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Room was clean and recently updated. Don’t count on breakfast. Nothing was out and when I asked the front desk they handed me a gallon of milk and a mini muffin. Then pointed to cold cereal dispenser.
1 sur 5
par un voyageur

It’s a no for me…

Publié le 20 nov. 2023 sur Hotels
The bed sounded like it was set up on metal barrels. Outlets were missing and some plugs did not work.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2023 sur Expedia
Decent for a quick stop but the specific room I was in was very dirty. Bed was clean but everything else was disgusting
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2023 sur Expedia
The ad said there would be breakfast, but there was only dry cereal without milk and coffee. The room was musty smelling. The door has a lot of slack and made us feel unsafe.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2023 sur Expedia
The restroom door was dirty and had a hair on it. No breakfast or free wifi. Wouldn’t recommended
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juill. 2023 sur Expedia