Note fondée sur 930 évaluations de clients

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3,1 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Nous avons demandé à changer de chambre car il y avait plein de poils dans le lit, dans les draps. Clairement le lit n’avait pas été lavé. La chambre sentait la marijuana et parfum désagréable. L’hôtel manque d’entretien, vieilles installations. Les rideaux ne fermaient pas complètement, les gens à l’extérieur nous voyaient et la lumière du portique était allumée toute la nuit. Les environs semblent peu recommandables. Nous ne nous sentions pas tellement en sécurité. Pour le petit déjeuner, il n’y avait presque rien, ça semblait plus ou moins hygiénique. Même le café était douteux. L’accueil sentait vraiment mauvais. La seule chose positive est la personne à l’accueil.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
propreté correcte,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
Déjeuner peu varié, café tiède, décevant.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2023 sur Expedia
Hôtel à fuir !!!! Ce n’est pas un hôtel c’est une poubelle
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Christophe,We are sorry that we failed to meet your expectations in some ways. We take real pride in this hotel and believe that pride shows in everything we do. we are disappointed that we could not satisfy you.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2023 sur Expedia
Ok Medium fir price clean than the other
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Tariq,Thank you for your feedback. We hope the experience was enjoyable and memorable. We greatly appreciate your kind words and will do our best to make each guest's stay a unique, pleasurable one. We look forward to serving you again.Sincerely,Hotel Manager.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2023 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Francis, It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed to improve that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Denis,It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed to improve that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Denise,Thanks for staying at our hotel and expressing your satisfaction through the review by giving us a 5-star rating. Your rating is very much encouraging and motivating for our hotel & staff. We continuously make efforts to better our hospitality and guest comfort. It is a pleasure to serve guests like you and your rating shall motivate us to better our hospitality. Hope to see you again soon!!!Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2022 sur Expedia
Very Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear martin, We appreciate your kind words and wish you a pleasant stay with us in the future. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Hotel Manager.